با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
گزارش تصویری و متنی از اجرای 26 مهر در تهران

اسلایدر

تاريخ : یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:, | 10:0 | نویسنده : معین کریمی

گزارش تصویری اختصاصی به همراه گزارش متنی از اجرای ۲۶ مهرماه محسن یگانه در تهران سالن نمایشگاه بین المللی… ادامه مطلب…

 

“محسن یگانه” این اجرا در واپسین شب‌های مهرماه با شور و شوق و استقبال بی نظیر مخاطبان مواجه شد که این امر “یگانه” را نیز به وجود آورد.

فضای صحنه نمایی از یک خیابان وساختمان‌های آن، شامل خانه‌ها، کافی شاپ‌ و سایر مغازه‌ها را نشان می‌داد و وجود چراغ‌های روشنی در این خیابان سبب تلطیف صحنه‌ی اجرا می‌شد و برای بینندگان، حضور در مسیری پاییزی را تداعی می‌کرد.

“محسن یگانه” با اجرای ترانه پرمخاطب “سکوت” در میان شوق و تشویق هوادارانش وارد سن شد و سپس ضمن سلام و خوش‌آمدگویی به حضار، از آنان به سبب انرژی مضاعفشان سپاسگذاری کرد.

در ادامه تلفیقی از چند قطعه خاطره انگیز و پرطرفدار “آخه دل من”، “بمون”، “عذاب” و “نمیشه” اجرا شد.

همچنین قطعات “دوست دارم”، “نباشی”، “گناهی ندارم”، “رگ خواب”، “نمیذارم خسته شی”، “کی جای من اومد”، “حافظه ضعیف” و “خیابونا” نیز با همراهی مخاطبان نواخته شد.

“علی عباسی”، “حسن فراهانی”، “هوتن غضنفری”، “مهران سراجیان”، “بابک مالکی‌فر”، “فیروز ویسانلو”، “وحید قاسمی”، “سعید برادران” “علیرضا جعفریه”، “رامین زواری”، “مجتبی شکاری” و “میثم مروستی” نوازندگان اجرای بیست و ششمین شب پاییز بودند.

“محسن یگانه” ضمن معرفی “علی ثابت” به عنوان “رهبر” ارکستر و نوازنده پیانو و کیبورد عنوان کرد: “علی ثابت” همواره دوستی مهربان و سرپرستی دلسوز است که تمام تلاشش را در جهت تشکیل گروهی شامل بهترین‌های نوازندگی به کار می‌گیرد و در تمام این سالها مرا یاری کرده است.

در این اجرا که در تاریخ ۲۶ مهرماه در دو سانس ۱۶:۴۵ و ۲۱:۴۵ به روی صحنه رفت قطعات دیگری شامل “یه ‌آسمون آبی” “نرو” “هوایی شدی” “آهای خبر نداری” “خیلی دلم ازت پره” “باروبندیل” “باور کنم”قرص های خواب آور" نیز تقدیم مخاطبان شد.

“محسن یگانه” خواننده‌ی پراحساس موسیقی پاپ در آخر ضمن تشکر از مسئولین وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خاطرنشان کرد: این روزها امیدواری تمامی اهالی هنر دو چندان شده است و این امر به سبب حضور مدیران جدید و مسئولین محترم است.

همچنین وی عنوان کرد: همه شما برای حمایتتان در تمامی این سالها، صمیمانه سپاسگذارم گرچه روزهای دشواری را سپری کردم، اما حضور شما تمامی مشکلات را برایم آسان جلوه می‌کند.

هدف اصلی من رضایت شما از شنیدن ترانه‌های “محسن یگانه” و لذت بردن از آن است اگر امروز در موسیقی جایگاهی دارم به سبب لطف و محبت خداوند متعال و پس از‌آن حمایت شما هواداران مهربانم است و در آینده نیز تمامی تلاشم را در جهت ارائه‌ی قطعات بهتر به کار خواهم گرفت.

همچنین در این کنسرت، قطعات “دوست دارم” و “هوایی شدی” نیز به سبب درخواست مکرر حضار در سالن میلاد نمایشگاه بین المللی برای بار دوم اجرا شد.

همچنین،  ترانه “نشکن دلمو” نیز پایان بخش کنسرت “”محسن یگانه”" در ‌آخرین آدینه خاطره انگیز مهرماه بود.

گفتنی است؛ “نیوشا ضیغمی” و همسرش میهمانان ویژه‌ی “یگانه” در این اجرا بودند.

با تشکر از باشگاه خبرنگاران

…………………………………………………………..

عکاس: سمیرا شریعتمداری

برای دیدن در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

 

…………………………………………………………………………………….

دانلود کل عکسها در فایل زیپ


- تراوین

نظرات شما عزیزان:

یگانه
ساعت12:59---28 مهر 1392
واااااااااااااااای که خوشتیپه عسیسم

امیر
ساعت12:58---28 مهر 1392
آقا دمت گرم خیلی عالیه

نازی
ساعت12:58---28 مهر 1392
مر30 عـــــــــالی
عاشقشم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا