با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
شبهای داغ جزیره با کنسرت های پاپ

اسلایدر

تاريخ : دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:, | 11:24 | نویسنده : معین کریمی

 

چهره های پاپ در دهه فجر در کیش روی سن می روند
شبهای داغ جزیره با کنسرت های پاپ
موسیقی ما - جزیره زیبای کیش شب های 16 تا 24 بهمن ماه میزبان خوانندگان مطرح موسیقی پاپ و هواداران آنهاست.

به گزارش «موسیقی ما»، شرکت «ترانه شرقی» با همراهی ستاد جشنواره ها و مناسبت های کیش، جشنواره بزرگ موسیقی سال 92 را به مناسبت ایام فجر با شکوه فراوان برگزار خواهد کرد. تالار شهر کیش جز شب 21 بهمن که سالروز وفات حضرت معصومه (س) ( 20 بهمن ماه 1392 ) است، در هشت شب میزبان کنسرت بابک جهانبخش (16 بهمن)، حمید عسکری ( 17 بهمن ) ، فرزاد فرزین(18 بهمن) ، مازیار فلاحی (19 بهمن)، محسن یگانه(21 بهمن)، گروه سون(22 بهمن) ، شهرام شکوهی (23 بهمن) و سیروان خسروی(24 بهمن) خواهد بود. این چهره ها، در این کنسرت ها قطعات آخرین آلبوم های خود را اجرا خواهند کرد.

«مجید روغنی» مدیر اجرایی کنسرت های شرکت ترانه شرقی درباره تفاوت اجرای جشنواره امسال با سالهای گذشته می گوید: «بر خلاف سالهای گذشته که کنسرت های موسیقی پس از جنگ های شبانه و با تاخیر دو تا 3 ساعته برگزار می شد، امسال همه کنسرت ها راس ساعت 12:30 شب اجرا می شوند.»

وی در ادامه افزود: «امسال برای سهولت مسافران و برنامه ریزی بهتر سفرشان سامانه فروش اینترنتی بلیط آنلاین به نشانی WWW.3670.IR از آخرین ساعات روز شنبه 13 بهمن ماه امکان خرید را با انتخاب صندلی فراهم می کند و هنردوستان که قصد سفر به کیش را دارند می توانند از طریق این سامانه بلیط خود را تهیه نمایند و با پرینت ان به سالن مراجعه کنند. سعی کردیم تا بهترین ردیف ها از هر قیمت را برای فروش اینترنتی در دسترس قراردهیم. قیمت بلیط های این کنسرت ها 40 و 50 و 60 هزار تومان می باشد.»

این کنسرت ها در "تالار شهر" جزیره کیش با گنجایش بیش از 2500 نفر برگزار می شود. همچنین فروش اینترنتی کنسرت ها 48 ساعت قبل از روز اجرا بسته خواهند شد.

کسانی که قصد سفر به جزیره کیش را دارند می توانند بلیط های خود را علاوه بر این سامانه از کانتر فروش بلیط در ترمینال ورودی فرودگاه کیش – گردشگری تمامی هتل ها و بازارهای کیش – درب سالن تالار شهر 2 ساعت قبل از برنامه تهیه نمایند.
منبع: 
اختصاصی سایت موسیقی ما
برای نمایش در سایز اصلی روی آن کلیک کنید!

- تراوین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا