با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
محسن یگانه در جشنواره موسیقی فجر

اسلایدر

تاريخ : یک شنبه 7 بهمن 1392برچسب:, | 20:29 | نویسنده : معین کریمی

محسن یگانه امسال در بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۹۲ شرکت خواهد کرد، این اجرا در دو سانس و در مرکز همایشهای برج میلاد خواهد بود… برای اطلاعات کامل به ادامه مطلب مراجعه کنید…

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، جشنواره موسیقی فجر امسال با حضور ۱۱۲ گروه در بخش رقابتی و جنبی از ۲۴ بهمن تا ۱ اسفند برگزار می شود، گفتنی است نحوه بلیت فروشی اجراهای جشنواره بیست و نهم فردا دوشنبه ۷ بهمن ماه اعلام می شود.

محسن یگانه در تاریخ ۲۸ بهمن ماه در دوسانس بر روی صحنه خواهد رفت

برنامه اجراها را میتوانید در زیر مشاهده کنید، همچنین به محض آغاز بلیت فروشی در همین پست اطلاع رسانی میشود

برای دیدن در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید

 

بلیت اجراهای بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر از فردا سه شنبه ۸ بهمن ماه ساعت ۲۴ در سایت ایران کنسرت آغاز می شود.

به گزارش ستاد خبری بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر، بلیتهای این دوره از جشنواره به صورت گیشه ای و اینترنتی قابل فروش است بر این اساس فروش اینترنتی از فردا سه شنبه ۸ بهمن ماه از طریق سایت www.iranconcert.com و از چهارشنبه ۹ بهمن ماه  همزمان با فروش اینترنتی از طریق گیشه های ققنوس‎،  پاز، پرشیا،دارینوش، نگین و کافه کهن ، شهر کتاب کرج و شهر کتاب البرز به فروش می رسد.

محمدحسین توتونچیان ‎مدیر سایت ایران کنسرت در باره نحوه خرید بلیتها به صورت اینترنتی گفت: برای اولین بار برای خرید نیاز به عضویت در سایت و داشتن یوزر و پسورد نیست بر این اساس تصویری از جدول اجراها هست و هر علاقمندی با کلیک روی یکی از خانه های جدول می تواند به قسمت مربوط به اطلاعات و فروش بلیط همان اجرا وارد و بلیت مورد نظر خود را خریداری کند.

وی ادامه داد:کسانی که دسترسی به پرینتر ندارند می توانند در اسرع وقت بلیت خود را  خریداری و با دریافت کد بلیت که از طریق ایران کنسرت برایشان پیامک می‌شود در هر زمان با وارد کردن این کد در سایت ایران کنسرت اقدام به پرینت بلیت نمایند.

بیست و نهمین جشنواره بین المللی موسیقی فجر ۲۴ بهمن تا یکم اسفند به دبیری حسن ریاحی در تهران برگزار میشود.

 


- تراوین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا