با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
گزارشی از اجرای زنجان

اسلایدر

تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:, | 10:2 | نویسنده : معین کریمی

گزارشی از کنسرت محسن یگانه ۲۳ و ۲۴ دی ماه در زنجان، فرهنگسرای هلال، به همراه فایل صوتی اجرای نشکن دلمو و عکسهایی از حضور در کنار مردم، بک استیج و هتل… ادامه مطلب…

حدود یک ساعت و نیم قبل از کنسرت ازدحام عجیبی جلوی سالن هلال زنجان جمع شده بودند

گروه درحال ساند چک بودند، اجرا برای ساعت ۱۸ بود،

حدود ساعت ۱۷:۴۵درب سالن باز شد و حضار به داخل سالن رفتند و بر روی صندلیها نشستند. مسئولین صدا هم در حال تلاش برای بالا بردن حداکثری کیفیت صدا بودند.

اعضای گروه ساعت۱۸:۴۰ روی استیج آمدند…درست وقتی که هیچ کس انتظارش را نداشت محسن یگانه با یک حالت خاص روی استیج آمد و میکروفون رو گرفت و شروع به اجرای آهنگ سکوت کرد، خواندن سکوت به عنوان قطعه اول باعث شد سالن تا حد انفجار پیش رود…سالنی پر از انرژی های مثبت که ۸۸۵ نفر با شوق سکوت را همراه با محسن یگانه میخواندند… همچنین یگانه هم جوری خوشحال بود و میخندید که هیجان طرفداران خود را چند برابر میکرد.

سکوت که تمام شد همه با هم داد میزدند ” محسن دوستت داریم ، محسن دوست داریم” یگانه با یه لبخند و گفتن : ممنون ما بیشتر به این حرکت عکس العمل نشان داد و رو به حضار کرد و بعد از سلام و احوال پرسی گفت عجب حسی، بین خودمون بمونه، اکثرا سانس های اول خوب در نمیاد ولی شماها یه کاری کردین که کنسرت رو با انرژی مضاعف شروع بکنیم، خیلی وقت هم هست که کنسرت نداشتیم، تا آخرش همین جوری ادامه بدین…وقتمون خیلی کمه و برای اینکه همه رو اجرا کنیم من باید کم حرف بزنم پس بریم سراغ آهنگ های بعدی.

آهنگ بعدی اجرای میکس بود، بعدش محسن گفت که خواهش میکنم رو صندلی های خودتون بشینید چون آهنگ بعدی دوست دارمه:((من توی زندگیتم ولی نقشی ندارم اصلا)) ، اجرای قطعه که شروع شد سالن اجرا منفجر شد و صدای وحشتناکی در سالن پیچید، همخوانی حضار زاید الوصف بود…

و همچنین بعد از آن دو آهنگ نباشی و میکس قطعات گناهی ندارم، رگ خواب و نمیزارم خسته شی اجرا شد.

یگانه برای اجرای قطعه بعدی گفت: ((من کلا آدمی هستم که خوشبختانه تو اکثر موقعیت ها میخندم، کلا من برعکس همه….)) هوایی شدی شروع به اجرا شد و صدای یگانه بین صدای هوادارانش گم شده بود.

مشکلی در صدای خروجی دستگاه ها وجود داشت که محسن یگانه از اول اجرا چند بار تذکر داده بود ولی با یه حرکت جالب برای بار چندم هم تذکر داد و این حرکت این بود که وقتی وسط آهنگی هوایی شدی بود گفت: “با بد و خوب تو ساختم ولی دیگه کشش ندارم” باند ها رو نشان داد که با خنده حضار همراه بود و آنهایی که این صحنه را دیدند رو کردن به مسئول صدای سالن.

بعد از آن اعضای گروه توسط یگانه معرفی شدند که با تشویق شدید حاضران همراه بود…

سپس میکس جالبی از “کی جای من اومد” و “حافظه ی ضعیف” اجرا شد که یگانه قبل اجرای این دو آهنگ گفت که من کی جای من اومد رو خیلی دوس دارم…

“آهای خبر نداری” و “خیلی دلم ازت پره” و ” اینجا جای تو نیست” آهنگ های بعدی بودن که به صورت میکس اجرا شدن…میکس استادانه این قطعات خیلی قابل توجه بود. همخوانی جمعیت حاضر در قطعه ی “خیلی دلم ازت پره” از دو قطعه دیگه بیشتر بود.

بخند اجرا شد و میثم مروستی هنرنمائی کرد و به شدت از طرف حضار مورد تشویق قرار گرفت…

بعد از بخند محسن یگانه خطاب به مسوئولین سالن گفت که اگه میشه مدت اجرا رو یکم بیشتر بکنیم چون که کیفیت صدا یکم خوب نیست و با بیشتر کردن زمان اجرا جبران کنیم، بعدشم برای آهنگ بعدی اینجوری مقدمه چینی کرد : (( این آهنگ که میخوایم اجرا کنیم برخلاف انتظار خودم بیشتر از بقیه قطعات حباب دانلود شد(با اینکه دانلود کار خوبی نیست) و مردم خیلی دوستش داشتن آهنگ شماره ی؟؟ )) قطعه ی شماره ۱ آلبوم حباب، باور کنم !

قطعه ی بعدی قرصای خواب آور بود که یگانه قبل از خوندش گفت این اهنگ رو چند وقت پیش منتشر کردیم و الان میخوام ببینم کیا میخونن با من، خوشبختانه مشکل خواب من حل شده که با عکس العمل خوب حاضرین همراه بود…

بعد از اون محسن یگانه بعد از مشورت با علی ثابت رو به حضار گفت فقط دو تا قطعه میتونیم اجرا کنیم ، قطعه آخر که نشکن دلمو هست ولی قطعه یکی مونده به آخر رو شما انتخاب کنید! میخواید نرو اجرا بشه یا یکی از قطعاتی که قبلا اجرا کردیم؟ که اکثریت جمع موافق بودن که یکی از آهنگ هایی که اجرا شده ، دوباره اجرا بشه ! محسن گفت من اسم آهنگ ها رو میگم شما با صدای تشویق هاتون نشون بدین که کدوم رو میخواین ، دوست دارم ؟ سکوت ؟ هوایی شدی ؟ که صدای مردم نشون داد هوایی شدی باید اجرا بشه…

بعد از هوایی شدی محسن گفت الان میریم سراغ نشکن دلمو که با اینکه حدود ۱۰ ساله پخش شده ولی هیچ وقت قدیمی نمیشه… فایل صوتی این اجرا برای دانلود قرار داده شده.

نکات قابل توجه :

شعار محسن دوستت داریم ۲-۳ بار دیگه بین قطعات از طرف مردم تکرار شد که هر بار محسن با لبخندش عکس العمل نشون میداد.

محسن یگانه از هم خوانی حضار به شدت احساس رضایت میکرد.

روز دوم کنسرت هم علاوه بر اجرای قطعات روز اول، فداکاری و نرو هم اجرا شدن. ضمناً کیفیت صدا در روز دوم بهتر بود.

رفتار بسیار محترمانه مسئولان سالن و نیروی انتظامی شایسته قدردانی بود.

بعد از اتمام کنسرت در روز دوم ، وقتی محسن یگانه میخواست سوار ماشین بشه و بره عده ی زیادی در پی عکس و امضا بودن که محسن گفت صبر کنید چمدون رو بذارم تو ماشین و بیام، اما مسئولین به محسن یگانه گفتن که اگه بخوای بمونی پیش طرفدارا نمیتونی به این زودی ها برگردی ، ولی محسن یگانه با کلی صحبت مسئولین رو قانع کرد و اومد پیش مردم و با تک تک افراد عکس انداخت، حتی بعد از تموم شدن همه افراد محسن سوار ماشین شد ولی وقتی دید عده ای بازم اومدن ولی میخوان عکس بندازن بازم بعد از کلی صحبت با مسئولین پیاده شد و اومد پیش طرفدارا.

گزارش از: صابر شفائیه

…………………………………………………………………………..

دانلود فایل صوتی اجرای نشکن دلمو

 

 

(ارسال کننده: نرگس خدایی)

…………………………………………………………………………..

عکس ها از: پریسا یگانه

برای دیدن در سایز اصلی بر روی آن کلیک کنید


- تراوین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا