با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
دو متن جالب از آهنگ های محسن یگانه! (حتما" بخونید)

اسلایدر

تاريخ : پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:, | 22:58 | نویسنده : معین کریمی

نمیدونم باور کنم یا نکنم نه نمیشه نمیشه تو حتی یه لحظه حاظر نشدی گوش بدی به این که من چقدر دوستت دارم... نرو قسمت میدم نرو.. خاکسترم نکن...من مثل یه حباب ترکیدم نیست و نابود شدم تو که میدونی چقدر تنهام... شبها همش با این قرص های خواب آور میخوابم...تنهایی داغونم کرده...

با این که خیلی دلم ازت پره ولی با این حال خیلی وقت ها حس میکنم من تو رو کم دارم...

آره بخند...بخند که اگه نباشی نمیدونم این سکوت رو کی میخواد بشکنه... نشکن دلمو بیا دیگه نمیزارم خسته شی...

بگو....بگو کی جای من اومد که هوایی شدی... یادته میگفتی این بیت آخره اما دنیا همینجور نمیمونه...

اگه میخوای بری برو....ولی من نخواستم اینطوری بشه.... فقط یه خواهش دارم بمون...


چی بگم از چشمهای خیس من که سر این دوراهی

خوشگل عاشق بدون نشونی مثل یه زندونی ازم فاصله گرفت.

میترسم و هراس دارم هروقت که بارون میزنه ضربان معکوس شروع میشه وتو رو کنارم میبینم. ای پاره تنم هیچکی نمیتونه بفهمه

من تورو کم دارم.

پس پیشم بمون نشکن دلمو,خاکسترم نکن.گناهی ندارم نرو از آغوشم وقتی نیستی این نفسهای بی هدف نفرین به عشق میگه و وجودم عذاب میکشه.گفتی از دلم برو اینجا دیگه جای تو نیست.گفتم کاش بدونی شب و روز با خیال توو آینه چشمات زنده ام.گفتی خیالی نیست. اگه نباشی من تقاص چه سرنوشت حسرت باری باید پس بدم.اخه این کدوم بخته کدوم شانسه خدا کنه بدونی پای تو جوونیموهدر کردم.

ای دل ساده,دل تنهای من واست چی بخونم مگه حافظت ضعیفه؟

یه غریبه با فریبو نیرنگ رگ خوابتو پیدا کرد.

خبر نداری تو سال کبیسه واست فداکاری نکرد؟

ای قلب یخی من آسمون همیشه ابری نیست

این سکوت جوابشورو میدونی, هنوز امیدی هست که نمیبازم.

پس توی اسکله سرتو بالا بگیرو بگو خدایا دوست دارم.

و تو ای دنیای یالان خیلی دلم ازت پره اینقدبی هدف دوره خودت نچرخو سازه مخالف نزن به روی آدمها بخند.


- تراوین

نظرات شما عزیزان:

haniyeh
ساعت19:51---2 بهمن 1392
خعلی باحال بود خودمحسن یگانه هم نمی تونست اینجوری اهنگاشوترکیب کنه

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا