با کلیک بر روی 1+ ما را محبوب کنید
پرونده کامل در مورد این که چرا محسن یگانه در برنامه خوشا شیراز حضور نیاقت!

اسلایدر

تاريخ : چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:, | 16:37 | نویسنده : معین کریمی
پرونده کامل در مورد این که چرا محسن یگانه در برنامه خوشا شیراز حضور نیاقت!

و توهینات بعد از آن




ماجرا از آنجایی شروع شد که تاریخ کنسرت محسن یگانه در شیراز اعلام شد و به دنبال آن خبری منتشر شد که " محسن یگانه به برنامه خوشا شیراز می رود " (برنامه خوشا شیراز یک برنامه مهمان و مجری محور است که از مهمانان ویژه ، هنرمندان ، ورزشکاران ، دانشمندان و ... ملی وبومی بهره خواهد برد . برنامه در فضای صبح جمعه  شکل می گیرد. مجری سعی خواهد داشت با ایجاد فضای صمیمی از طریق گپ و گفت این موقعیت را بوجود آورد)

هواداران محسن یگانه از این موضوع با خبر بودند که "محسن یگانه با رسانه هایی همچون رادیو و تلوزیون میانه خوبی ندارد " پس نمیشد مسئله را زیاد جدی گرفت ! ، شب قبل از برنامه محسن یگانه پست را درون یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده که میتوانید در عکس زیر مشاهده کنید : 

http://s2.picofile.com/file/7989612254/9v8vbim7.jpg


محسن یگانه روز پیش اعلام کرده بود که : "احتمالا به خوشا شیراز برم" اما خبر بالا گویای همه چیز است که "محسن به خوشا شیراز نمی رود ! "

حالا برویم سر اصل مطلب که این تکذیبیه محسن چه کرده است ! آن شب صبح شد و برنامه خوشا شیراز شروع به پخش شد . جالب آنجاست که بدانید در برنامه خوشا شیراز از همان ابتدا تا انتها تیکه کلامشان این بود " محسن یگانه تو راهه و داره میاد" که هواداران دلیل این حرکت را جذب مخاطب میدانستند !


برنامه تمام شد اما حواشی تمام نشد ، عکس پایین مربوط به پستی است که پیج رسمی برنامه خوشا شیراز در یکی از شبکه های اجتماعی منتشر کرده است

http://s1.picofile.com/file/7989635799/458757575.png



و باز هم تمام نشده :| در برنامه های بعدی خوشا شیراز مجری برنامه علی مرادی به صورت مستقیم به محسن یگانه توهین کرد مهمان آن روز برنامه (محمد علیزاده) بود. به گفته هوادران {علی مرادی از حرص اینکه محسن هفته پیش نیومد تو برنامه} از محمد علیزاده پرسید:چرا واقعا بعضی هنرمندا کلاس میزارن میخوان یه برنامه تلوزیون برن.... 

اگه نیان تو چنین برنامه هایی شرکت نکن که معروف نمیشن....بعدش به طور مستقیم گفتش((مثلا اقایی که با تیتراژماه عسل معروف شد)) محمد علیزاده  جواب داد هر کی نظر شخصی خودشه..


این حرکات چه معنی میتواند داشته باشد؟؟؟ تمامی استعداد محسن یگانه به برنامه ماه عسل بسته بود ؟؟؟

3 آلبوم موفق مجاز و چندین آلبوم قدیمی چی میشوند؟؟؟؟ محسن یگانه فقط از رسانه شنیده شده است ؟

برنامه خوشا شیراز برنامه خوبی است اما از این اصول نیست که اگه هنرمندی به برنامه نمی آید "یعنی نمی تواند بیاید" شروع کنید به تخریبش !
دیگر چیزی نمی توان گفت و نتیجه گیری را به عهده مخاطبان میگذاریم

ولی ناگفته نماند که :

 
http://s4.picofile.com/file/7989634294/1392066_431973363568774_1042058239_n.jpg

- تراوین

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







  • خرید از اینترنت
  • قالب بلاگفا